Oudervereniging

Ouderwerkgroep

De ouderwerkgroep van basisschool Schinveld is een zelfstandige ouderstichting. We ondersteunen en organiseren samen met de leerkrachten diverse activiteiten op onze school en beheren en innen de ouderbijdrage. Voorbeelden van enkele activiteiten zijn de Sinterklaas- en kerstviering, schoolreisjes en de sport- en spellendag.

De oudervereniging bestaat uit de volgende leden:

• Imke Arents (voorzitter)
  • Wendy Stijnen (penningmeester)
  • Shyrene Butteweg (secretaris)
  • Nadja Bruls
  • Anna Fleur Raaman
  • Esther Wullenweber
  • Patricia Schuyling
  • Yvette Gubbels
  • Kim Tholen

Ouderbijdrage

De ouderbijdrage wordt door de overheid aan alle basisscholen opgelegd. Dit geld wordt besteed aan extra voorzieningen en activiteiten die de overheid niet betaalt. Denk hierbij aan feesten en vieringen onder schooltijd, culturele activiteiten en schoolreisjes. De bijdrage is niet verplicht, maar wel nodig om activiteiten te organiseren.

Voor het betalen van de ouderbijdrage ontvang je een betalingsverzoek via Isy. Wil je liever in termijnen betalen? Neem dan contact op met Ingrid Marban.

De penningmeester van de oudervereniging beheert de ouderbijdrage en zal per schooljaar aan alle ouders verantwoording afleggen over de besteding van de bijdrage. Na aanvang van het schooljaar ontvangt iedere ouder van de penningmeester een specificatie van de inkomsten en uitgaven van de activiteiten.

Wij vragen een vrijwillige ouderbijdrage van € 37,00.
Daarvan bekostigen we:

• Koningsspelen
  • Musical
  • Eindactiviteit
  • Nieuwjaarsviering
  • Carnaval
  • Voorjaarsactiviteit/Pasen
  • Kerst
  • Schoolreis
  • Sinterklaas

Er zijn geen overige schoolkosten.

De ouderbijdrage is €37,- exclusief de transactiekosten van € 0,50 voor het innen van deze bijdrage via Isy.

Wil je meer lezen over onze school?